New year greeting words 2018 Bahasa inggris - Bahasa Indonesia

New year greeting words 2018 



A new year begins and I am thrilled that so many dreams to fulfill. I will strive and work hard to achieve them. I will not have any problems beat me. This year will be different.
Tahun baru telah tiba dan saya merasa senang bahwa begitu banyak cita-cita untuk diraih. Saya akan berusaha dengan keras untuk meuwujudkannya. Saya tak akan tekalahkan oleh berbagai msalah yang meuncul. Tahun ini akan berbeda.

A new year brings a lot of expectations that is the result of optimism. Your 2018 is no different so fight hard for your dream happy new year 2018.
Tahun baru membawa banyak harapan sebagai buah dari sebuah optimisme. Tahun 2018 juga tidak berbeda maka berusahalah dengankeras untuk meraih mimpimu dan slamat tahun baru 2018

Happy New Year 2018! May the New Year bring to us the warmth of Love!
Selamat Tahun Baru 2018! Semoga di tahun baru ini bisa menyelimuti kita dengan penuh cinta! 

End each year with a few good lessons and start the new one by showing that you have learnt the lessons of the past well.
Akhir setiap tahun dengan beberapa pelajaran yang baik untuk memulai hal baru dengan menunjukkan bahwa Anda telah mempelajari pelajaran-pelajaran dari masa lalu.

May this new year bring peace and joy in our Life! Wishing you a very happy new year 2018!
Semoga di tahun baru ini memberi kedamaian dan kebahagiaan dalam hidupmu! Semoga tahun baru 2018 Anda menyenangkan


Dear friend, I want for you with all my heart a happy new year, I have the certainty that this year a love come into your life and you will have much happiness.
Teman, aku berharap dengan sepenuh hati akan kebahagianmu ditahun baru ini, saya yakin di tahun ini cinta akan memenuhi hidupmu dan kamu akan mendapati banyak kebahagian.

Source: 1 2


Digital currency exchange rates list

Kunci gitar Lagu


Comments

Popular Posts